Nincs engedélyezve a javascript.
A mezítelen marketing
Elolvastam
Tetszik
Szállítás:
1-2 munkanap
Készleten
1 800 Ft
3+2
A mezítelen marketing elbizonytalanít, elgondolkodtat, és nem is tűnik minden olyan egyszerűnek, magától értetődőnek.
Leírás a könyvről

Mi is az a marketing, mi a tényleges, racionális jelentése ennek a varázsszónak, melyet minduntalan hallunk és használunk? Mivel foglalkozik a marketingmenedzser, s valóban olyan fontos-e a munkája, hogy méltán tekinthetjük korunk hősének? Vagy netán valami nagy és alapvető értékválság tükröződik a marketingkultúra elburjánzásában, a mindenhová befurakodó reklámok, a korlátlan fogyasztást az élet céljának föltüntető menedzserek szép új világában? Ballai László sok szempontból közelíti meg ezeket a kérdéseket: elemzi a marketing közgazdaságtani tartalmát (vagy tartalmatlanságát), megvizsgálja a marketing - sokszor értelmetlen - nyelvét. A filozófiatörténet szabadságeszméit áttekintve mutat rá, hogy a marketingkultúra nem a szabadság kiterjesztésének, hanem radikális szűkítésének az eszköze, a világirodalomból vett példákon keresztül mutatja be azt a kufárszellemet, amely a marketing eszméjét áthatja, felhívja a figyelmet a marketing térhódítása és a földünket fenyegető ökológiai veszélyek közti összefüggésre... S végül eljut egy meghökkentő gondolatig: "A marketing, ha nem vigyázunk, totális eszmévé válhat, mely épp azért lehet pusztító hatású, mert nem vesszük elég komolyan."

Adatok
Raktári kód:
119953
ISBN:
9630768011
EAN:
9789630768016
Megjelenés:
2000.
Kötésmód:
ragasztott kartonált
Oldalszám:
310
Méret [mm]:
125 x 185 x 17
Tömeg [g]:
290
Hozzászólások