Nincs engedélyezve a javascript.
Du Sens dans l’Utile
Jelenleg nem rendelhető
21 700.-
Árakkal kapcsolatos információk:

Eredeti ár: kedvezmény nélküli, javasolt könyvesbolti ár
Online ár: az internetes rendelésekre érvényes ár
Előrendelői ár: a megjelenéshez kapcsolódó, előrendelőknek járó kedvezményes ár
Korábbi ár: az akciót megelőző 30 nap legalacsonyabb ára ezen a weboldalon
Aktuális ár: a vásárláskor fizetendő ár
Tervezett ár: előkészületben lévő termék tervezett könyvesbolti ára, tájékoztató jellegű, nem minősül ajánlattételnek
Du Sens dans l’Utile explores the pairing of designers with companies, bringing to light the innovative creation that emerges from this encounter.

It is now necessary for utilitarian objects to have meaning. Our society is undergoing profound transformations that are leading CEOs to take into account the need for products to have an identity.
Leírás a könyvről
Du Sens dans l’Utile explores the pairing of designers with companies, bringing to light the innovative creation that emerges from this encounter.

It is now necessary for utilitarian objects to have meaning. Our society is undergoing profound transformations that are leading CEOs to take into account the need for products to have an identity.

Objects now have to play more than one role; they have to satisfy a cultural need. Today, economic success faces challenges and requires new attitudes.

Companies see themselves as taking on an educational and cultural role. They create the objects that make up our environment. It is vital for them to collaborate with architects and designers who are able to think of objects differently and to give them meaning.

Du Sens dans l’Utile sheds light on the relationship between eight companies and designers. Rather than elaborating a theory, it highlights a state of affairs and focuses on the key role of creativity in companies.

Adatok
Raktári kód:
U05606
ISBN:
9782370740632
EAN:
9782370740632
Megjelenés:
2018.
Kötésmód:
Paperback
Oldalszám:
228
Tömeg [g]:
1320
Hozzászólások