Nincs engedélyezve a javascript.
Hegarty on Advertising - Turning Intelligence into Magic

Hegarty on Advertising - Turning Intelligence into Magic

Turning Intelligence into Magic

Jelenleg nem rendelhető
10 334.-
Árakkal kapcsolatos információk:

Eredeti ár: kedvezmény nélküli, javasolt könyvesbolti ár
Online ár: az internetes rendelésekre érvényes ár
Előrendelői ár: a megjelenéshez kapcsolódó, előrendelőknek járó kedvezményes ár
Korábbi ár: az akciót megelőző 30 nap legalacsonyabb ára ezen a weboldalon
Aktuális ár: a vásárláskor fizetendő ár
Tervezett ár: előkészületben lévő termék tervezett könyvesbolti ára, tájékoztató jellegű, nem minősül ajánlattételnek
First published by Thames & Hudson in 2011, this is a book that no creative professional should be without.
Leírás a könyvről
First published by Thames & Hudson in 2011, this is a book that no creative professional should be without. Written by one of the world’s leading advertising men, it contains over four decades of wisdom and insight from the man who put Nick Kamen into a laundrette for Levi Strauss and gave Audi the immortal ‘Vorsprung durch Technik’, among many, many other highly successful campaigns for major brands.

This revised and expanded edition discusses the changes that have taken place in the advertising industry and Hegarty’s own career since the original book was first published in 2011. One new section – ‘Why I’m now parking my ideas in a garage’ – discusses Hegarty’s new company, The Garage. In the other new section – ‘From Unilever to the UN via a llama’ – Hegarty talks predominantly about the ad he did for the UN’s ‘Global Goals for their Sustainable Development’ campaign.
Adatok
Raktári kód:
U07219
ISBN:
9780500293638
EAN:
9780500293638
Megjelenés:
2017.
Kötésmód:
Hardback
Oldalszám:
232
Tömeg [g]:
870
Hozzászólások