Nincs engedélyezve a javascript.
Stratégiaalkotás II.
Olvastam
Kedvenc könyvem
Szeretnék értesítést kapni, ha ismét rendelhető

Stratégiaalkotás II.

Stratégiai menedzsment

Jelenleg nem rendelhető
2 700 helyett
2 295 Ft
15 %
A Stratégiaalkotás sorozat első kötete (Stratégiai tervezés) a stratégiával kapcsolatos alapfogalmakkal, a stratégiai tervezéssel, a SWOT elemzéssel, a stratégiai egységek pozicionálásával foglalkozik. A sorozat második kötete (Stratégiai menedzsment) szerves folytatása az elsőnek. Az ott bevezetett fogalmakra és módszerekre építve fejti ki a stratégiai menedzsment rendszerének jellemzőit.
Leírás a könyvről

A Stratégiaalkotás sorozat első kötete (Stratégiai tervezés) a stratégiával kapcsolatos alapfogalmakkal, a stratégiai tervezéssel, a SWOT elemzéssel, a stratégiai egységek pozicionálásával foglalkozik. A sorozat második kötete (Stratégiai menedzsment) szerves folytatása az elsőnek. Az ott bevezetett fogalmakra és módszerekre építve fejti ki a stratégiai menedzsment rendszerének jellemzőit. Áttekinti a 90-es években sikert aratott megközelítéseket és eljárásokat (reengineering, balanced scorecards, alapvető képességekre építő stratégiaalkotás, stratégiai szövetségek stb.), foglalkozik a szervezet és stratégia, az intézményi kultúra és stratégia kölcsönhatásaival. Nem marad ki a kötetből az informatikai forradalom hatásának és lehetőségeinek, a kommunikáció szerepének, az intuíció jelentőségének tárgyalása sem. Külön fejezet foglalkozik a stratégia megvalósítási problémáival, a monitoring és ösztönzési rendszerekkel. A záró fejezetben hazai körkép tárja elénk kis- és nagyvállalataink stratégiaalkotási gyakorlatát. Mindkét kötetet hazai és külföldi példák illusztrálják.

Adatok
Raktári kód:
147541
ISBN:
9631927806
EAN:
9789631927801
Megjelenés:
2000.
Kötésmód:
ragasztott kartonált
Oldalszám:
240
Méret [mm]:
165 x 237 x 13
Tömeg [g]:
400
Hozzászólások