Nincs engedélyezve a javascript.
Hogyan alakul ki a tudás a gyerekekben?
Olvastam
Kedvenc könyvem
Szeretnék értesítést kapni, ha ismét rendelhető

Hogyan alakul ki a tudás a gyerekekben?

Konstruktivizmus és pedagógia

Jelenleg nem rendelhető
1 020 helyett
867 Ft
15 %
Nahalka István könyve a kell pedagógiája helyett a lehet didaktikájának irányába fordítja figyelmünket. Szakít azzal a korábbi elképzeléssel, hogy a tanulók eleve készek befogadni a felnőtti tudományból lepárolt tantételeket, s hogy fejükben az ismeretek, módosulás nélkül folytatják addigi életüket.
Leírás a könyvről

Nahalka István könyve a kell pedagógiája helyett a lehet didaktikájának irányába fordítja figyelmünket. Szakít azzal a korábbi elképzeléssel, hogy a tanulók eleve készek befogadni a felnőtti tudományból lepárolt tantételeket, s hogy fejükben az ismeretek, módosulás nélkül folytatják addigi életüket.

A tudományelmélet úgynevezett konstruktivista fordulatának jegyében Nahalka a tudást a gyerekek fejében létrejövő képződménynek tekinti, amelynek csupán részösszetevői erednek kívülről. Ha a pedagógusok nem tárják fel a tanulók gondolkodását megkötő előfeltevéseket, akkor a mégoly szabatos ismeretközléssel is csak légvárakat tudnak építeni. A tudománytörténet vonatkozó fejleményeinek oldott stílusú ismertetése mellett valós iskolai közegben folytatott vizsgálatok plasztikus példáival is találkozhatunk a könyv lapjain, a "gyerektudomány" sajátosságainak érzékletes megjelenítésével, roppant jól láttató illusztrációk kíséretében.

Adatok
Raktári kód:
147747
ISBN:
9631920836
EAN:
9789631920833
Megjelenés:
2002.
Kötésmód:
ragasztott kartonált
Oldalszám:
144
Méret [mm]:
167 x 238 x 8
Tömeg [g]:
260
Hozzászólások