Nincs engedélyezve a javascript.
Uman: The Essays 4 - Telemark

Uman: The Essays 4 - Telemark

Telemark

Szállítás:
20-40 munkanap
Rendelhető
A megrendelt idegennyelvű könyvek teljesítése a külföldi partner aktuális készletétől függ. Amennyiben a külföldi partner nem rendelkezik készlettel a megrendelt könyv(ek)ből, a vásárlót e-mailben értesítjük a továbbiakról.
7 702.-
Árakkal kapcsolatos információk:

Eredeti ár: kedvezmény nélküli, javasolt könyvesbolti ár
Online ár: az internetes rendelésekre érvényes ár
Előrendelői ár: a megjelenéshez kapcsolódó, előrendelőknek járó kedvezményes ár
Korábbi ár: az akciót megelőző 30 nap legalacsonyabb ára ezen a weboldalon
Aktuális ár: a vásárláskor fizetendő ár
Tervezett ár: előkészületben lévő termék tervezett könyvesbolti ára, tájékoztató jellegű, nem minősül ajánlattételnek
A sophisticated wardrobe guides’ series for modern men. Uman. The Essays is a series of commentaries by contemporary connoisseurs (authors, journalists, and cultured men), who explore the sources of men''s costume – sports, discovery, passions – to reveal the traditions and ethos at the basis of the ideal wardrobe.
Leírás a könyvről
A sophisticated wardrobe guides’ series for modern men. Uman. The Essays is a series of commentaries by contemporary connoisseurs (authors, journalists, and cultured men), who explore the sources of men''s costume – sports, discovery, passions – to reveal the traditions and ethos at the basis of the ideal wardrobe. It is a project by Umberto Angeloni, former chief executive of Brioni, an Italian luxury lifestyle brand with global diffusion. The fourth Essay of the series is devoted to clothing designed for telemark (a term used for skiing using the Telemark turn. It is also known as “free heel skiing”). Its author Markus Ebner is the founder of Achtung, Germany’s directional fashion magazine and Sepp, a unique publication that brings together football and fashion. He is the men’s fashion critic for Frankfurter Allgemeine Zeitung: “… what a man wears says a lot about him – first impressions always count. Even if we deeply believe in not judging a book by its cover, the old adage holds true: you only have one chance to make a good first impression…”
Adatok
Raktári kód:
U03634
ISBN:
9788857207810
EAN:
9788857207810
Megjelenés:
2011.
Kötésmód:
Hardback
Oldalszám:
32
Tömeg [g]:
260
Hozzászólások