Nincs engedélyezve a javascript.
Üzleti stratégia- üzleti terve
Olvastam
Kedvenc könyvem
Szeretnék értesítést kapni, ha ismét rendelhető
Jelenleg nem rendelhető
1 800 helyett
1 530 Ft
15 %
A kötet tartalmas és érdekes felsőoktatási tankönyv és egyben sajátos vállalati tervezési útmutató is - több szakmai újdonsággal. A tervezésnek azokat a tartalmi elemeit hangsúlyozza, amelyeket kevésbé érint a nyugati és hazai szakirodalom. A szerző gyakorlatiasan és szemléletesen mutatja be a tervezés menetét és `fázistermékeit` mind a stratégia, mind az üzleti tervezés területén.
Leírás a könyvről

A kötet tartalmas és érdekes felsőoktatási tankönyv és egyben sajátos vállalati tervezési útmutató is - több szakmai újdonsággal. A tervezésnek azokat a tartalmi elemeit hangsúlyozza, amelyeket kevésbé érint a nyugati és hazai szakirodalom. A szerző gyakorlatiasan és szemléletesen mutatja be a tervezés menetét és `fázistermékeit` mind a stratégia, mind az üzleti tervezés területén. Hangsúlyozza lépték és tartalom összefüggését, a kétféle tervtípus rokon és eltérő vonásait. Újdonság az AGISTRA folyamatmodell, az OLIGOFED ígéretesség-hasznosság térkép, az akciópotenciál és akciókapacitás fogalomhasználata és a stratégiai akciók sajátos csoportosítása. A mű zárófejezete a gerkeni jövőszemlélettel átitatott jövőorientált marketing gondolatköréből ad ízelitőt, és olyan új irányzatokat vetít előre, amelyekre időben fel kell készülnie a stratégiai gondolkodású cégvezetésnek.

Adatok
Raktári kód:
147504
ISBN:
9631924211
EAN:
9789631924213
Megjelenés:
2005.
Kötésmód:
ragasztott kartonált
Oldalszám:
176
Méret [mm]:
165 x 238 x 8
Tömeg [g]:
280
Hozzászólások