Quinn Mitchellt, a CIA egyik elemzőjét kérik fel egy rejtélyes gyilkosságsorozat elkövetőjének megtalálására, miután a nyomozóhatóságok képtelenek egyről a kettőre jutni az ügyben. A gyilkos világszerte huszonkét emberrel végzett, látszólag az áldozatok között semmilyen kapcsolat nincsen, a halálesetek körülményei pedig egyáltalán nem hasonlítanak egymásra. Az egyetlen dolog, ami minden áldozatot összeköt, hogy mindegyikük testén egy négyjegyű számsor található, amelyet nem ugyanazzal a módszerrel vittek fel a testekre. Van, amelyiket beleégették a bőrbe, de van olyan is, amit rátetováltak vagy belevéstek a bőrbe. Quinn a gyilkost a világ bármely pontjára követi, de ellenfele látszólag korlátlan erőforrással rendelkezik, és folyamatosan egy lépéssel előtte jár.
A nyomozás számos olyan jövőbe mutató kérdést vet fel, amelyek mély morális és erkölcsi aspektusból közelítik meg a tudomány és a technológia világát, arra a kérdésre keresve a választ, hogy a technológiai fejlődés milyen hatást gyakorol az emberiségre. De nemcsak Quinn az egyetlen, akinek ezekkel a kérdésekkel szembesülnie kell, hanem a kollégájának, Henrietta Yi kvantumfizikusnak is, akiben amiatt ébred félelem, hogy az új fejlesztésüket a felettük álló hatalom a saját tekintélyelvű törekvéseihez akarja majd felhasználni. Quinn a rejtett mintázatok feltárása közben újabb nyomokra bukkan, de arra valójában ő sincs felkészülve, hogy ki az, aki a háttérben mozgatja a szálakat.
„Az első oldaltól az utolsóig egy tökéletes thriller. Egy olyanizgalommal teli és borzongató körhintába ülteti az olvasót, amelyből nincskiszállás” – Red Carpet Crash
A thriller megfilmesítési jogaiért számos ajánlat érkezett, végül a Disney+ készít majd feldolgozást a regényből.
A szerző, Christian Cantrell az Adobe Experience Developement részlegének igazgatója. Észak-Virginiában él, korábban már három regénye is megjelent. Saját bevallása szerint két szenvedélye van: a történetmesélés és a technológia. Nem véletlen, hogy a regényeiben is e kettőt ötvözi; olyan technológiai és tudományos környezetbe helyezi szereplőit, amelyek ma még nem léteznek, de nagyon is elképzelhetőek a jövőben. Mindeközben pedig olyan morális kérdéseket tesz fel, amelyek a technológiával való viszonyunkat nagyban átalakíthatják.