Nincs engedélyezve a javascript.
100 egészséges étel kismamáknak
Olvastam
Kedvenc könyvem
Szeretnék értesítést kapni, ha ismét rendelhető

100 egészséges étel kismamáknak

Fordító:
Jelenleg nem rendelhető
1 800 helyett
1 530 Ft
15 %
A táplálkozás minősége a terhesség időszakában babának és mamának egyaránt létfontosságú. Sajnos a kismamáknak szóló étkezési tanácsok sok esetben nehezen érthetőek és főként a tiltólistákra koncentrálnak.
A neves szerzők élvezetes stílusban, nagy szakértelemmel adnak táplálkozási tanácsokat az egészségtudatos kismamáknak.
Leírás a könyvről

A táplálkozás minősége a terhesség időszakában babának és mamának egyaránt létfontosságú. Sajnos a kismamáknak szóló étkezési tanácsok sok esetben nehezen érthetőek és főként a tiltólistákra koncentrálnak.

A neves szerzők élvezetes stílusban, nagy szakértelemmel adnak táplálkozási tanácsokat az egészségtudatos kismamáknak. 100 egészséges és tápláló alapanyagot, illetve ételt kínálnak a magzat optimális fejlődése érdekében. A helyes táplálkozás felkészíti a kismama szervezetét a könnyű szülésre, a sikeres szoptatásra, és gyakran megelőzi a reggeli émelygést vagy a terhességi csíkok kialakulását.

A kötet a legújabb kutatási eredményekre alapozva sorra rombolja le az ételekkel kapcsolatos tévhiteket. Számos meglepő információval is megörvendezteti a kismamákat, például megtudhatjuk, mik azok a szuperélelmiszerek:

-A mogyoróhagyma valódi multivitamin-bomba. Tele van A- és C-vitaminnal, B-vitaminokkal, vassal és más ásványi anyagokkal, valamint rostokkal. Enyhén édeskés íze a reggeli émelygéssel küzdők számára sem kellemtelen.

-A cseresznye melatonint tartalmaz, amely a nyugodt alvást biztosítja, emellett segíti az egészséges magzati sejtnövekedést is.
-A zeller kovasavban gazdag, segíti a bőr feszességének megőrzését, márpedig erre a terhesség alatt nagy szükség lehet.

-A szardella természetesen sós, magas fehérjetartalmú táplálék. Emésztésjavító hatása mellett ómega-3 zsírsavai a baba agyi fejlődését segítik.



A kötet sok hasznos táblázattal segíti az olvasót, emellett számos tanácsot ad a táplálkozás tudományában járatlan kismamáknak. Megtudhatjuk például, hogy mivel helyettesíthetők az olyan egészségtelen ételek, mint a fagylalt vagy a hasábburgonya. A legfrissebb kutatási eredményekről is olvashatunk, például arról, hogyan juthatunk minél több ómega-3 zsírsavhoz a halakban található mérgező higany elkerülésével.

Egy ilyen nagyszerű kézikönyvvel gyerekjáték a kismamák étrendjének összeállítása!

Adatok
Raktári kód:
720375
ISBN:
9630968836
EAN:
9789630968836
Eredeti megnevezés:
The 100 Healthiest Foods to Eat During Pregnancy
Megjelenés:
2012.
Kötésmód:
cérnafűzött kartonált
Oldalszám:
320
Méret [mm]:
203 x 254 x 20
Tömeg [g]:
990
Hozzászólások
 
Hasonló termékek