Nincs engedélyezve a javascript.
Stockholm Design Lab: 1998–2019 - A book about the creative process and design of…

Stockholm Design Lab: 1998–2019 - A book about the creative process and design of…

A book about the creative process and design of…

Jelenleg nem rendelhető
33 585.-
Árakkal kapcsolatos információk:

Eredeti ár: kedvezmény nélküli, javasolt könyvesbolti ár
Online ár: az internetes rendelésekre érvényes ár
Előrendelői ár: a megjelenéshez kapcsolódó, előrendelőknek járó kedvezményes ár
Korábbi ár: az akciót megelőző 30 nap legalacsonyabb ára ezen a weboldalon
Aktuális ár: a vásárláskor fizetendő ár
Tervezett ár: előkészületben lévő termék tervezett könyvesbolti ára, tájékoztató jellegű, nem minősül ajánlattételnek
Driven by ‘simple, remarkable ideas’, Stockholm Design Lab (SDL) has been transforming brands and businesses as one of the leading forward-thinking design agencies in the world since 1998.
Leírás a könyvről
Driven by ‘simple, remarkable ideas’, Stockholm Design Lab (SDL) has been transforming brands and businesses as one of the leading forward-thinking design agencies in the world since 1998. From developing visual identities for the NIO Formula E race car and the Nobel Prize to defining creative approaches for adidas and IKEA, its works are as diverse as they are distinct and delightful; spanning various mediums and methods to capture hearts and minds across all walks of life.

To mark its 21st year in the industry, SDL has compiled a special monograph with over 500 pages of exclusive insight into its creative inspiration, processes, and portfolio. Categorised by industry, the book’s contents include behind-the-scenes anecdotes, early-stage mock-ups, and never-seen-before images for some of its best client projects so far; serving as a valuable source of reference and reflection for designers at any level.
Adatok
Raktári kód:
U10961
ISBN:
9789887972624
EAN:
9789887972624
Megjelenés:
2020.
Kötésmód:
Hardback
Oldalszám:
568
Tömeg [g]:
2900
Hozzászólások