Nincs engedélyezve a javascript.
Régió- és településmarketing
Olvastam
Kedvenc könyvem
Szeretnék értesítést kapni, ha ismét rendelhető
Jelenleg nem rendelhető
4 900 helyett
4 165 Ft
15 %
A régió- és településmarketing meghatározó eszköze a XXI. század új szemléletű térség­es településfejlesztésének. A szerzők a hazai régió- és településmarketing avatott szak­értői, akik nemcsak az elméleti rendszerekben igazodnak el kiválóan, hanem nagyon széles, sokirányú gyakorlati tapasztalatot gyűjtöttek össze, amit frissen és szemléletesen adnak át az olvasóknak.
Leírás a könyvről

A régió- és településmarketing meghatározó eszköze a XXI. század új szemléletű térség­es településfejlesztésének. A szerzők a hazai régió- és településmarketing avatott szak­értői, akik nemcsak az elméleti rendszerekben igazodnak el kiválóan, hanem nagyon széles, sokirányú gyakorlati tapasztalatot gyűjtöttek össze, amit frissen és szemléletesen adnak át az olvasóknak. A kézikönyv az egyre gyarapodó hazai regionális tudományi szakirodalom azon vonulatát képviseli, amelyek a térség- és a településfejlesztés gya­korlati, napi tennivalóihoz nyújtanak hasznos, nélkülözhetetlen ismereteket. A könyvet tehát nemcsak minden önkormányzatnál ajánlom gyakori forgatásra, hanem a térség­es településüggyel foglalkozó állami intézményeknek, szervezeteknek, s főképpen vállalkozásoknak. Újszerű információkat nyerhetnek belőle nonprofit szervezetek, helyi közösségek, azaz a térségek és települések jelenét aktivizálni és a jövőjét formálni kívánók egyre szélesebb tábora.

Adatok
Raktári kód:
718804
ISBN:
9632246837
EAN:
9789632246833
Megjelenés:
2002.
Kötésmód:
cérnafűzött kötött
Oldalszám:
392
Méret [mm]:
190 x 250 x 23
Tömeg [g]:
789
Hozzászólások