Nincs engedélyezve a javascript.
Újtermék-marketing
Olvastam
Kedvenc könyvem
Szeretnék értesítést kapni, ha ismét rendelhető
Jelenleg nem rendelhető
2 557 helyett
2 173 Ft
15 %
Az újtermék-marketing a menedzsment elméletében és a vállalti gyakorlatban az innovációmenedzsment és a termékmarketing kereszteződésének egy újabb keletű szakterületét alkotja.
Leírás a könyvről

Az újtermék-marketing a menedzsment elméletében és a vállalti gyakorlatban az innovációmenedzsment és a termékmarketing kereszteződésének egy újabb keletű szakterületét alkotja.

Az újtermék-marketing tárgyát az új termékek és szolgáltatások tervezésével, tesztelésével és piaci bevezetésével összefüggő vállalati marketingtevékenységek, módszerek és stratégiák s mindezek korszerű elméleti koncepciói képezik.

A könyv a kockázatmenedzselő termékinnovációs folyamatot mutatja be a nemzetközi gyakorlatról szóló sikerkutatások eredményei alapján kialakított módszertani megközelítésben. Vezérfonala, hogy a sikerben mind jelentősebb az információ, az időtényező és a költségek szerepe. A hatékonyságot a korszerű tudás, szervezet, módszerek és technikák alapozzák meg.

A könyv az iparszerűen előállított, fogyasztói piacra szánt termékek tervezésével és piaci bevezetésével összefüggő alapvető marketingismereteket tárgyalja, s eközben utal azokra a sajátosságokra is, amelyek az ipari javak létrehozását jellemzik. Foglalkozik a szolgáltatástervezéssel és az újtermék-politika nemzetközi piaci sajátosságaival.

A marketing szerepét három szinten elemzi: a vállalati stratégia szintjén, a marketingfunkcióhoz kapcsolódó operatív tevékenységek szintjén, valamint az újtermék-koncepció megalkotása szintjén. Bemutatja a termékfejlesztési folyamat különféle modelljeit, s a gazdag marketingmódszertant példákkal is illusztrálja.

Adatok
Raktári kód:
147691
ISBN:
9631914445
EAN:
9789631914443
Megjelenés:
2001.
Kötésmód:
ragasztott kartonált
Oldalszám:
352
Méret [mm]:
166 x 237 x 19
Tömeg [g]:
560
Hozzászólások