A Goodreads Choice Awards döntősei közé kerülés után újabb elismerést zsebelt be Sarah Frier hiánypótló debütáló könyve, Az Instagram sztori bennfentes szemmel: ezt választották a 2020-as év legjobbjának a Financial Times gazdasági napilap és a McKinsey & Company globális tanácsadó cég közös, Az Év Üzleti Könyve elnevezésű díjátadóján.
Az Év Üzleti Könyve Díj azt a művet hivatott elismerni, ami az adott évben a leglenyűgözőbb és -élvezetesebb betekintést adja a modern üzleti élet problémáiba. Sarah Frier 2020. december 1-én vehette át az elismerést a virtuális díjátadón, melyet a Financial Times szerkesztője és egyben a döntőbizottság elnöke, Roula Khalaf és a McKinsey & Company menedzsere, Kevin Sneader vezetett.
„Az Instagram sztori bennfentes szemmel aktuális és részletes beszámoló az Instagram felemelkedéséről, majd a Facebook általi átvételéről. De emellett korunk két létfontosságú kérdésével is foglalkozik: hogyan viszonyulnak a nagy technológiai vállalatok a kisebb versenytársakhoz, és hogyan formálják a közösségi média cégek az új generáció életét, mindennapjait”
– nyilatkozta Khalaf a könyvről. Kevin Sneader hozzátette:
„Sarah Frier lenyűgözően mutatja be, hogyan épült be a digitális világ globális kultúrájába ez a start-up jelenség a létrehozásától számított mindössze egy évtized alatt.”