Nincs engedélyezve a javascript.
19225522_317022815414458_3302470712254555130_n-1.jpg
Alexandra Kiadó
2021. január 26.
Az Instagram sztori bennfentes szemmel lett Az Év Üzleti Könyve 2020-ban

Az Instagram sztori bennfentes szemmel lett Az Év Üzleti Könyve 2020-ban

A könyves világ hírei

A Goodreads Choice Awards döntősei közé kerülés után újabb elismerést zsebelt be Sarah Frier hiánypótló debütáló könyve, Az Instagram sztori bennfentes szemmel: ezt választották a 2020-as év legjobbjának a Financial Times gazdasági napilap és a McKinsey & Company globális tanácsadó cég közös, Az Év Üzleti Könyve elnevezésű díjátadóján.

Az Év Üzleti Könyve Díj azt a művet hivatott elismerni, ami az adott évben a leglenyűgözőbb és -élvezetesebb betekintést adja a modern üzleti élet problémáiba. Sarah Frier 2020. december 1-én vehette át az elismerést a virtuális díjátadón, melyet a Financial Times szerkesztője és egyben a döntőbizottság elnöke, Roula Khalaf és a McKinsey & Company menedzsere, Kevin Sneader vezetett.

Az Instagram sztori bennfentes szemmel aktuális és részletes beszámoló az Instagram felemelkedéséről, majd a Facebook általi átvételéről. De emellett korunk két létfontosságú kérdésével is foglalkozik: hogyan viszonyulnak a nagy technológiai vállalatok a kisebb versenytársakhoz, és hogyan formálják a közösségi média cégek az új generáció életét, mindennapjait”

– nyilatkozta Khalaf a könyvről. Kevin Sneader hozzátette:

„Sarah Frier lenyűgözően mutatja be, hogyan épült be a digitális világ globális kultúrájába ez a start-up jelenség a létrehozásától számított mindössze egy évtized alatt.”

Az instagram sztori bennfentes szemmel

Az instagram sztori bennfentes szemmel

Sarah Frier
Alexandra Kiadó (A), 2020.
Az immár több mint egymilliárd felhasználóval rendelkező Instagram alig pár év leforgása alatt teljesen átformálta életünk számos aspektusát.