Nincs engedélyezve a javascript.
MOMENT - Redefining the Brand Experience

MOMENT - Redefining the Brand Experience

Redefining the Brand Experience

Jelenleg nem rendelhető
16 533.-
Árakkal kapcsolatos információk:

Eredeti ár: kedvezmény nélküli, javasolt könyvesbolti ár
Online ár: az internetes rendelésekre érvényes ár
Előrendelői ár: a megjelenéshez kapcsolódó, előrendelőknek járó kedvezményes ár
Korábbi ár: az akciót megelőző 30 nap legalacsonyabb ára ezen a weboldalon
Aktuális ár: a vásárláskor fizetendő ár
Tervezett ár: előkészületben lévő termék tervezett könyvesbolti ára, tájékoztató jellegű, nem minősül ajánlattételnek
Tokyo-based design firm MOMENT, run by Hisaaki Hirawata and Tomohiro Watabe, creates rich and sleek commercial environments for a wide spectrum of brands, having attracted many celebrated clients. Their work ranges from store designs for high-end fashion brands to temporary retail spaces, cafés, restaurants, and ambient plans for department stores.
Leírás a könyvről
Tokyo-based design firm MOMENT, run by Hisaaki Hirawata and Tomohiro Watabe, creates rich and sleek commercial environments for a wide spectrum of brands, having attracted many celebrated clients. Their work ranges from store designs for high-end fashion brands to temporary retail spaces, cafés, restaurants, and ambient plans for department stores. This book highlights the duo’s versatile and skilful visual approach, detail-oriented spatial branding and alluring lighting design for interior solutions that are both functionally and emotionally driven. Illustrated by a large selection of beautiful photography, project features are accompanied by informative texts that delve into the design concepts, as well as the studio’s tactics to help clients succeed by redefining brand experiences.
Adatok
Raktári kód:
U08726
ISBN:
9789492311443
EAN:
9789492311443
Megjelenés:
2019.
Kötésmód:
Hardback
Oldalszám:
256
Tömeg [g]:
1500
Hozzászólások